the best thing

Somnade 2 inatt så är helt slut nu! Åkte till skolan imorse och skrev NP i matte sen åkte jag hem vid tio och fixade en massa med TH och allt som skulle göras, Dellis blev också behandlad, var tvungen att vara med på det så hann ej tillbaks till skolan. 

Cornelia red TH idag och jag tog en rätt lång promenad med henne. Red också Kotten så aa.. inte hunnit med mycket mer.
Sitter just nu och pratar med Alex och bara tar det lugnt. Ska plugga lite biologi snart hade jag tänkt! 

Mår skitdåligt, börjar bli förkyld igen och så har jag sovit lite, men hoppas på att det blir bättre tills imorgon, för då väntas en lång dag i skolan och massa plugg! 

Ska ta lite nya bilder här någon dag, det är välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det försöker jag verkligen, svårt men det får gå. :)

Vad söt TH här! :D <3

2012-05-22 @ 21:06:09
URL: http://powersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0