Stressstress

Började gråta nyss för jag är så fruktansvärt trött och stressad... Det är helt sjukt! Allt jag skulle behöva göra men inte hinner, det är ett stort berg.

Bara ikväll skulle jag behöva skriva träningskallendern, plugga, skriva min laborationsraport, packat, duschat, fixat för imorgon, läst i boken och städat. Det säger ju sig självt att jag inte hinner det nu.

Därför jag inte hinner blogga, hinner inte med de viktigaste sakerna....
Imorse så försov jag mig, skulle ta ut hästarna, fick stressa med det, hann inte fixa mig heller imorse och kom försent till skolan, varit rätt jobbig dag i skolan med.
När jag kommer hem vägrar Elin att rida Quick Step som hon sagt så får stressa ut i stallet, mocka och fixa sen släppa in hästarna, brodda QS och fixa henne sen rida henne. Sen skynda mig tillbaka för att endast byta om och skynda mig iväg till kotten för att åka på träning, nu är jag hemma och klockan är snart 10 och jag har en massa att göra...

Nu ska jag försöka skriva lite på kemin, dåligt mår jag med. Toppen!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh du skulle behöva en ledig dag och bara vila! <3

2012-03-09 @ 20:54:05
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0