It's a long day

Dagen idag har varit väääldigt lång. Började med att skriva provet på 2:à världskriget, vilket gick rätt bra faktiskt!
Igår hade jag ju spanskaprov med vilket också gick rätt bra, känns väldigt skönt! Gjorde svenskan idag med. Så det mesta är gjort nu.

Red kotten och Quick Step idag med när jag kom hem och har pluggat lite med. Imorgon slutar vi 1, så ska hem och rida sedan träffa Matilda! :)

Har lagt mig nu och ska läsa lite i Anne franks dagbok som jag ska läsa på svenskan!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för ikv! Ville bara att du skulle veta att jag verkligen uppskattade att du orkade lyssna ikväll <3

2012-03-07 @ 22:27:39
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0