Träningar

Har tränat idag igen 2 gånger till och med. Quick Step fick vila idag eftersom hon gått hårt två dagar i rad nu.
Åkte till ridhuset idag och red dressyr på Kotten, gick ganska bra tycker jag. I alla fall i slutet av passat, han var lite lat i början oså men det blev bättre när han kom igång!
Åkte sen till Danora och red en jättefin godkänd d-ponny unghingst. Riktigt fin var han faktiskt, tror han var 5 år, men inte riden så mycket, men han var väldigt trevlig i alla fall.
Har tränat minst en gång om dagen nu i en vecka nästan. Är lite trött faktiskt, men tycker det är så enormt kul!!
Aristo, hingsten jag red idag. Visst är han väl jätte söt och charmig?! :)
Film idag från när jag red Kotten!

Kommentarer
Postat av: Karro (curre)

Jag gillar dina vantar fett mycket på bilden! ;D <3

2012-01-16 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0