Sometimes It's not perfekt, but I always do my best

En rolig sak är att jag håller på att bli sjuk... IGEN. Har 7 blåsor i munnen, ont i halsen och en väldigt jobbig huvudvärk. Kanske har varit lite mycket på sista tiden... 

Träningen gick väl sådär... Inte alls bra från min sida men Kotten skötte sig OK. Men han var extremt pigg och ville gärna bocka hela tiden osv. Höll på att åka av en gång, hehehe. 

Har precis kommit hem, så blev vääääldigt sent idag IGEN, har knappt hunnit vara hemma idag, bara ätit en snabbis. 
Blev en promenad med QS och då hoppträning med Kotten.

Nu ska jag  hoppa in i duschen sedan fixa för imorgon oså. Kommer vara rätt död imorgon skulle jag tro.
Nejmen söt bild på oss för typ 1,5 år sedan?`



Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh fyfan!! Nej nu måste vi bli friska! Hatar att vara sjuk det är så drygt och man hamnar på mkt efter.. :/ <3

2012-01-25 @ 13:34:43
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0