NY UTRUSTNING

Eftersom jag nu troligtvis kommer få två nya sadlar som är bruna, måste jag ha en HEL ny utrustning. Vilket kan bli väldigt dyrt känner jag. Har allt nu i svart men behöver allt i brunt. Jaja, kollar lite på tränas, behöver 2 nya träns, 2 nya sadelgjordar, stigläder och lite annat smått och gott.

Funderar på de här: Vore oerhört tacksam om ni slänger in en liten kommentar om vad ni tycker!!

Dressyrträns: Kostar mellan 600- 800:- styck
1.


2.

3.


Hoppträns: Kostar runt 500-700:- styck
1.

2.



Kommentarer
Postat av: Sara

I dressyrträns tycker jag nummer 2 eller 3

Hoppträns tycker jag nummer 1 :D

2012-01-28 @ 00:41:36
Postat av: Matilda

hahahah ja! :D <3

2012-01-28 @ 13:39:06
URL: http://bahmatildas.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Ojdå.. Det var ju inte så jättemånga faktiskt från hela landet.. Men vi håller tummarna! :)

Ja det hoppas jag med! Men snart är det första nationella, sen tror jag att det bara kommer flyta på och gå fort! :)

2012-01-28 @ 17:53:30
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0