It's just a game

Känner mig som en jävla leksak rätt ut sagt, som bara är till för att lekas med.

Mitt humör är inte på topp kan jag säga. Men drar mit ändå igenom denna jobbiga skoldag. Har hål just nu så försäker sitta och skriva på min krönika, vilket inte går så bra menmen. Ska försöka skriva klart den.

Ikväll är det träning som vanligt, nu hoppträning för Eva Danielsson med Kotten sedan ska jag ta en promenad med Quick Step eftersom hon inte får ha bett efter igår. Blir nog bra i alla fall.

Är riktigt trött efter flera nätter med väldigt dåligt med sömn.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Han är en sån JÄVLA skit Emma! Ärligt talat, fyfan! Säg till honom "Aja, jag ville ändå inte ha en kort och finnig kille i alla fall så du kanske har rätt.. Vi skiter i det.." Eller något för han är värd något elakt tillbaka med tanke på vad han skrivit! Han har ju bara lekt! Åh blir så arg på folk som gör så mot andra. Det är en sak om båda är players och skriver sånt. Men han visste att du inte var sån, så han sårade dig bara. Sen skriver han "förlåt" liksom DET RÄCKER INTE! Han måste väl ärligt talat fatta! Så dålig stil, så himla dåligt måste jag säga. Förstår att det är jobbigt när det blev som det blev med M och sen håller R på såhär efter. Kram :( <3

2012-01-17 @ 16:15:27
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0