FLYINGE

Har gjort mitt val idag. Sökte endast flyinge: Naturvetenskapliga programet, hippologi.

Hade inte en aning om vad jag annars skulle välja, så söker bara ett nu sen ska jag ta reda på mer om andra skolor osv. Sen ska jag se om jag kommer in eller in, annars så kommer jag söka något annat till om och nyval.
Det får bli bra, blir bara så stressad av det, men nu är det klart och det känns väldigt skönt! 
Nu ska jag hålla tummarna för att jag kommer in och att allt ordnar sig! 

Ni som ska börja gymnasiet i höst. Vad har ni funderat på att gå? :)

Tycker det är grymt fint på flyinge med, fin miljö. Mycket duktiga ryttare tränare där osv.
FLYINGE:







Kommentarer
Postat av: emma lindell

- Nej, det är aldrig fel! Men så trött på mitt hår just nu så vill göra något som då inte är så vanligt :)<3

2012-01-23 @ 22:02:15
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0