1 Januari

Godmorgon, vaknade precis efter att ha sovit väldigt gott inatt faktiskt. Hehe så trött som jag var igår ;)
Hade alla en bra kvällä/ natt igår? Det hade i varje fall jag! Det blev riktigt lyckat tycker jag. Träffade mycket nya människor, mycket musik, bra sällskap och en massa fyrverkerier och en massa massa mer såklart.
Helt klart en kväll att minnas!
Ska åka iväg och träna lite senare, sen får jag besök med. Men nu blir det att städa och fixa lite!
Några ganska dåliga bilder från igår kväll/natt!







Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahah ja, men det känns såååååå drygt att åka fyfan!:( Vet inte haha! :p<3

2012-01-01 @ 22:12:57
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0