Vårväder?!

Har varit skitfint väder idag ju, så självklart har jag passat på att vara ute!

Red först ut på Dellis runt banvallen, sen när jag kom hem så bytte jag häst och testade faktiskt den nya dressyrsadeln på Quick Step. Red henne väldigt länge idag, först runt hela ås sedan runt hela elljusspåret med. Så blev 2 långa rundor idag!

Åkte till ridhuset idag med Kotten och mia och red dressyr+markarbete, riktigt bra övningar och han jobbade på väldigt bra!

Nu är jag hemma och tänker packa nu till imorgon då jag och mamma åker till Romme, för en heldag där!


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Jag är inne på dom två med, men vet inte riktigt vilken till vad.. Tack för din åsikt!! :)

2012-02-21 @ 21:38:41
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Ja åhhh :D Ska bli så kul och såååå skönt!

2012-02-21 @ 22:07:19
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0