Träningschema

Har bestämt mig nu för att ta tag i träningen ordentligt, ska lägga upp ett stenhårt träningschema nu för ca. 8 veckor framöver där jag kommer lägga upp varierad träning för både mig och hästarna, tror det är bäst så och att det lönar sig.
Ska med bärja tänka på vad jag äter mer, vad som är bra, mindre bra osv.

Alltså att jag ska försöka att äta så bra som möjligt och träna bra så jag mår så bra som möjligt och lever ett bra liv, där jag är glad, pigg och helt enkelt mår bra! :)

Några viktiga punkter jag tror är bra om man ska gå framåt:

- RIMLIGA mål, som går att nå, men ändå som en morot att kämpa för!

- Planera träningarna

- Rätt kost

- Vila

- Sova ordentligt

- Varierad träning

- Stark vilja

- Vara kritisk och positiv

- Vara en riktig kämpe och inte ge upp!



Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ja så är det ju. Men tycker ändå inte om söndagar på något vis. Hehe.. :)

2012-02-19 @ 23:09:52
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Tilde F

Låter bra Emma!! Tycker du är jätte duktig! Tror det kommer löna sig :)<3

2012-02-20 @ 01:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0