Full rulle

Fullrulle är det nu i mitt liv kan jag lova! Har haft fullt upp hela dagen, men tog mig faktiskt en sovmorgon idag till 11 då mamma väkte mig. Blev den enda på hela lovet.
Har ridit Kotten, tränat med Quick step i ridhuset, cyklat faktiskt också idag, dressyrmöte på dylta och nu precis planerat inför tävlingsäsongen för mig och Kotten!
Det ser ut som att jag och Kotten nu kommer tävla i alla fall varannan helg, enda fram till sommaren nästan! Vi kommer vara med på olika cuper, meetings osv. ÄLSKART!

LIVET ÄR PÅ TOPP, JAG PÅ BRA HUMÖR. LIVET LEKER HELT ENKELT!



Kommentarer
Postat av: Tilde F

Ååh vad roligt med tävlingar!! Hopp eller dressyr ?:o<3

2012-02-23 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0