It realy hurts!

Mitt humör svänger upp och ner något så fruktansvärt just nu. Ska antagligen åka till en läkare imorgon, skulle försöka ut och springa idag, kom inte långt innan jag fick gå hela resten av biten. Det går knappt att förklara hur fruktansvärt ont jag har, blir så arg/trött/ledsen för att jag alltid ska ha ont. 

Hade 2 redovisningar idag, i SO och fysik. Tycker inget av de gick speciellt bra menmen... man kan ju alltid hoppas på det bästa. Imorgon är det inget speciellt men vi har fått en bok i engelska och en i svenskan vi ska läsa ut så ska läsa lite nu hade jag tänkt!

Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv; Åh tack så mycket, kul att höra det! :D



Vad har du gjort för något? Alltså du sa att du hade så ont?! :/

2012-04-25 @ 21:18:28
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0