Bad I know

URUSEL UPPDATERING, jag vet! Men jag lovar, det ska bli bättring! Jag och Elin funderar på att starta upp en blogg tillsammans... men vi får se!
Jaja, igår efter skolan åkte jag i alla fall hem till Amanda då vi gick ut i stallet och fixade en massa med hästarna, stallet, åt tacos, pratade masssor och bara myste helt enkelt. 
Imorse bar det av till tävling och där har vi höllt hus hela dagen! Blev en nolla i första klassen och i andra ett pet och ett stopp i omhoppningen. 

Vi båda är nöjda med dagen och snart kommer hon till mig. Vi ska ut och rida på Kotten och Quick Step och så blir det mys ikväll med antar jag. Skriver mer senare!
Amanda och hennes ponniiie Matilda :) SÖÖTISAR!
I

Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Jättefin blogg! Bloglovinbyte? :D

2012-04-22 @ 16:41:25
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Svar: Åå tack vad glad jag blir :') Bloglovinbyte? :D

2012-04-22 @ 21:08:42
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0