babysitting

Yes som rubriken lyder, ikväll sitter jag och Sara barnvakter åt Saras lillebror Rayner. Han är sååå söt alltså, hihi. Vi ser på filmer, det är så kul för de har bioduk här så det är som att se på bio nästan sen har de en 3D TV också så man kan se filmer i 3D hemma, hur nice?!
Stephanie och Mikael är i alla fall på fest ikväll så vi är hemma här och tar det lugnt.
Klockan är 11 här så de borde vara hemma om ca. 2 timmar, då blir det packning för imorgon på eftermiddagen åker jag och Sara hem till Sverige igen. Tråkigt men sant!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ja det är jag absolut! :)

Okej.. Men ni kanske inte behöver göra det på tisdag nu när ni har varit borta så pass länge..? Men ja, jag vet inte :)

2012-04-13 @ 17:42:45
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0