Klubbmästerskapet

Igår var det KM för Dylta ( dom jag tävlar för ), som jag var med på. . I första klassen(60 cm) och en clear round så var hon väldigt fin, jag hade ett bra tempo och hon skötte sig bra. Men hon hoppade av alldelles alldelles för stort så hon petade sista hindret. I andra klassen (70 cm) som också var KMklassen så var hon också fin, och då nollade vi och gick ju därför till omhoppning. I omhoppningen blev jag väldigt förvånad för hon svängde snabbt och när jag sa till henne och hon hade bra tryck i sig och hoppade som en kanon. Men tyvärr så råkade jag svänga för mycket och för mycket över ett hinder så hon tappade ena sidan och petade ett.
Men vi hade en bra tid och det kändes bra annars! Det var ju första gången vi kör omhoppning och första gången hos stod uppstallad så det var mycket nytt för henne :)
Min syster gick däremot och vann hela KMet. Så stort grattis till henne! Jag kom 6a, på grund av det där petet :/

Kommentarer
Postat av: Tilde

stort grattis !:) <3

2011-09-26 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0