Jag saknar dig

Såg nu att mitt inlägg som jag skrev när jag satt på bion, inte kommit upp. Konstigt!
Idag var det ju i alla fall gymnasiemässa i Örebro som vi var på. Tyckte väl det var lite sådär, dom hade inte något jag sökte så det var lite synd. Men efter det gick jag och träffade min broder och sen kom Matilda med och vi åt.
Sen gick träffade jag och Matilda Oscar, Andreas och Peder och vi gjorde lite saker, gick runt på stan osv. Sen gick vi till bion vid halv 6 och bestämde att vi skulle se Jag saknar dig. Och vilken bra film! Enligt mig en av dom bästa jag sett. Till och med Oscar Peder och Mattias tyckte den var väldigt bra.
Vi tog bussen hem sen i alla fall sen var Oscar så snäll att han körde mig hem från Nora men vi stannade till på statiol så jag fick en kopp varm choklad. Så sitter och dricker den nu, medans jag pluggar.
Finns inge mer att säga än att den här dagen har varit bäst!
Kom precis hem så är väldigt trött!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Andreas inte mattias haha gulle ;)<3

2011-09-28 @ 16:54:20
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0