hopptävlingen

Ja vad ska man säga om den... hm. Ja att min ponny vad sjukt fin oså på framridningen och jätte pigg på framhoppningen men fick några bra språng.
Till första hindret så tvekade hon lite, så jag tryckte på henna och visade att hon skulle över. Då tog hon världens baunta språng så jag tappade båda stigbyglarna och hamnade på sniskan, eftersom jag inte kan göra något med min fot knappt... sen när vi landade drog hon ner huvudet och drog åt sidan så jag hamnade på sniskan ännu mer och då tyckte hon det var obehagligt så hon kastade sig åt andra sidan, då kunde jag inte hålla mig kvar längre så jag flög i backen med huvudet och ansiktet före rakt ner i backen och kroppen in i väggen.... Tror jag svalde hela ridhusets sand.
Blev ju utesluten då såklart....
Min lillasyster var riktigt duktig! Hon kom 2a och plaverade sig i LC:n en tiondels sekund efter 1an för att hon glömde ta en sväng. Vilket var synd, men bra endå! I LB: petade hon första hindret och stannade på sista hindret för det var en vattenmatta. Men Elin är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0