stressstressstress

Har varit så stressad, började ju med att jag gick upp vid 5 imorse! Har varit väldigt trött, på dåligt humör och inte alls glad idag och stressad. Så dagen har inte varit den bästa. Men skolan gick hyffsat bra, vi körde kondition/styrka och sen boxning på idrotten vilket var kul!
Har nu precis kommit hem från att varit i Nora och sjungigt inför lucia. Kanske ska sjunga solo, om jag vågar. Hihi! Ska i alla fall ganska snart ut till stallet igen, känns som jag varit där hela dagen och kvällsfodra dom och fixa lite annat. Men tror jag och pappa ska åka och köpa en smarrig pizza. Har inte ätit sedan skolan och hållt igång HELA dan så tycker jag är värd det ;)
Lite dåliga bilder från en annan idrottslektion med 9C som vi inte hade någon lärare så vi var fria. Haha suddiga osv ja jag vet!


Charlotta, jag, maja


Linn, charlotta, maja och jag!


Jag, maja!


Haha duktiga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0