min vackraste stjärna

jag älskar dig och kommer föralltid att göra det
du är allt, hela mitt hjärta
du är det bästa som någonsin hänt mig
du är så fin så fin, min lilla ögonsten
i mina ögon är du världens finaste och bästa
alla våra fina minnen som jag kommer bära med mig hela livet
du kommer alltid finnas inne i mitt hjärta, du har funnits med mig
ganska länge, när det varit jobbigt och när det varit så himla bra
du är 1000 gånger finare än den finaste diamant
jag skulle inte klara mig utan dig just nu, önskade att du aldrig skulle lämna mig, men på ett vis kommer du aldrig det, du kommer ha en stor del av mitt hjärta ända in i döden!
Jag älskar dig, finns inget annat jag kan säga 



Kommentarer
Postat av: Tilde

aawe :D <3

2011-11-25 @ 22:09:30
URL: http://tiiilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0