Min älskling

Har varit ute och tagigt in hästarna, mockat, gett dom mat, lagt mat, fyllt på vatten, borstat dom och så har jag ridit Quick Step också.

Tog på mig mina ridskor och mjukisar eftersom jag har så välldans ont i magen så orkade inte ta på mig ett par trånga ridbyxor och sen red jag barbacka bort till Amelias bana och red henne lätt där, mycket övergånger mellan halt, skritt och trav och mycket på mjuka spår och gissa om det gick bra!? Ja det gjorde det verkligen!

Hon har föränrats så mycket den senaste tiden. Sitter och ser på gamla bilder på henne. Hur mycket hon förändras hela tiden. Här kommer några gamla bilder på henne.


Här var hon nog bara 2 eller 3 år tror jag. Fastnade för henne från första gången jag såg henne och sen tillslut efter flera år blev hon min!


2 år sedan! Tyckte ju om henne då lika mycket fortfarande!


Lite över 1 år sedan. När Karro rider henne!


Haha en liten lurvis för snart ett år sedan! Precis efter att jag fått henne.


I februari ungefär, våran första tävling!

Ja hon har verkligen föändrats kan man ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0