Melbourne

Sitter och kollar på sevärdigheter, nöjen och vad man kan göra för utflykter i Melbourne. Jag och Sara måste ju börja fundera på vad vi ska göra så man hinner spara lite pengar så man inte känner att det kan jag inte göra för det har jag inte råd med osv... utan man vill ju känna att man ska kunna hitta på och se massa olika saker, för det är nog bara en gång i livet men är där.
Har hittat många saker jag vill göra som att:

  • Besöka många olika stora och fina shoppingcentrer och marknader för shopping.
  • åka till Philip Island och se pingvinerna i solnedgången och få se sälar, koalabjörnar och andra djur.
  • Åka tåg genom djungeln och få se massa olika djur, fin natur osv med Puffing billy.
  • Åka till ett nöjesfält en dag och göra en massa kul.
  • Och såklart nattlivet där!!
  • Stå uppe på Melbourne observation deck, i ett höghus 253 meter upp. Hur kul vore inte det?! Det är dessutom södra halvklotets högsta kontorsbyggnad.
Och en massa annat förståss, men ja då måste jag spara ihop lite pengar kan jag ju säga för det är ju inte gratis! Men jag ska försöka att spara ihop så mycket som möjligt så vi kan göra så mycket vi bara kan och har råd med!

PHILIP ISLAND






PUFFING BILLY



MELBOURNE OBSERVATION DECK





Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad najs de blir när vi är där! :D

2011-11-14 @ 16:07:17
URL: http://powersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0