Goodis

Sitter och mummsar på lite godis, har ju godisstopp egentligen. Men det här jag äter på nu är sockerfritt godis. Okej det är väl inte mlt bättre än vanligt godis, det är ju massa andra dåliga saker i istället för socker. Men fick köpa lite sådant för mamma.
Mår illa efter ungefär 3 godisbitar, så får äta med mellanrum. Kan det kanske vara för att jag inte ätit godis på typ 3 månader? Att kroppen har vant sig av med det.

Inte vet jag i alla fall. Men ska lägga mig ner igen och fortsätta och plugga repliker och leta efter en klänning. Tror tyvärr inte jag har tid att se beckfilmen som går ikväll, vilket jag hade velat väldigt gärna för den verkar väldigt bra! Så himla typiskt! :(
Men visst är vi inte lite söta?! ;) Sälen tyckte om mitt huvud i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha ja det fick jag! Nejdå, men blev jobbigt att springa runt runt och klättra och hoppa hahaha! :)<3

2011-11-20 @ 21:58:47
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0