VG, MVG

Fick tillbaka mitt engelskaprov idag.... blev ett VG. Är väldigt missnöjd med det måste jag säga. Hade hoppats på lite högre men gjorde alldelles för mycket slarvfel tyvärr.
Fick igår tillbaka mitt Hemkunskapsarbete. Blev ett MVG på det och ett riktigt bra omdöme av Sofia, är riktigt riktigt nöjd över det! Men kan inte höjja mig, vilket jag är lite sur över eftersom jag vill få höga poäng så jag kommer in... Jaja får väl prata med henne om jag kanske kan höja mig eller så tills våren.
Har nu bara 4 prov kvar tror jag det blir kvar innan jullovet, vilket är såå skönt!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja så skönt! Då har man tid att ta tag i läxor och slippa komma hem när det är mörkt -.-

2011-12-06 @ 21:11:05
URL: http://bahmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja så skönt! Då har man tid att ta tag i läxor och slippa komma hem när det är mörkt -.-

2011-12-06 @ 21:11:10
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0