Something

Alltså jag vet inte vad jag ska säga.... har mycket att säga men får inte fram något.
Har ridit Kotten idag runt banvallen, han skötte sig exemplariskt! Mycket bättre än vanligt! Longerade också Quick
Step med min nya longeringsele. Funkade väl ganska bra.
Det finns en sak jag går och tänker på just nu gygnet runt, tror också jag bestämt mig, men tänker inte ta det här nu, i så fall om det sker så märker ni det och kommer antagligen skriva det då med.
Ska skriva en recension nu på engelskan som skulle varit inne för snart en vecka sedan, förresten. Biologiprovet gick skit idag!

Jag och kotten för 2 år sedan? På en av våra första tävlingar. Blev en 4:eplats!

Kommentarer
Postat av: emma lindell/

- Det var ju jättegulligt av honom!

2011-12-08 @ 19:42:21
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Matilda

Bråkade hemma bara-.-<33

2011-12-08 @ 21:37:23
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0