HOLLAND

VET NI VAD?!  JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ GLAD!

Fick just reda på att jag ska till HOLLAND om några veckor med Karin och Kent, SÅÅÅ NICE!
Eller ja det vill säga om jag får ledigt från skolan osv. Men det hoppas jag på!!
Blir nog i alla fall asbra det. 2 veckor efter det åker jag ju till GÖTEBORGGöteborgs horse show med. Det här kan inte bli bättre!
ELLER JO DET KAN DET FAKTISKT!

Det är såhär att jag kanske får hem en STORHÄST också!!!! Pratas det om!!!!
KAN NI FÖRSTÅ ATT JAG ÄR TYP VÄRLDENS GLADASTE JUST NU!?!?!?!?

LIVET LEKER OCH JAG MÅR BÄÄÄÄÄÄST!










Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Lätt snyggaste och bästa klassen!! :)

2011-12-25 @ 22:48:07
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0