fått lite gjort

Har fått lite gjort idag känner jag. Skrivit en novell och skickat in till titti ( fast det inte är en uppgift vi ska göra utan kände för att göra det bara... allt bara kom ur mig och satte mig ner och började skriva. ) Sen har jag skrivit engelskarecensionen. Så nu är den klar med fast lite sent, den skulle vara inne för snart en vecka sedan tror jag? Jaja, känns skönt i alla fall att den ska in imorgon!
Ska ta en dusch nu, fryser och känner mig väldigt äcklig! Sen ska jag lägga mig! GODNATT!


Kommentarer
Postat av: emma lindell/

- Ja, verkligen! :) Men som sagt, lite "rädd" att han ska känna mer.. Men det hoppas jag inte.

2011-12-09 @ 08:22:29
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0