en liten kris

Känner att jag måste skriva av mig lite, går och bär på allt.
Jag hatar det, jag HATAR det. Har inte en aning om vad jag vill, hur jag ska göra, vad jag ska tro, hur jag ska tänka, hur jag ska klara av allt. Jag har inte en aning om någonting känns det som. Känner inte att jag har koll på något heller, har ingen ork till någonting, orkar inte ta tag i saker. Allt känns som en enda stor röra som är svår att ta sig ur. Var ett tag sedan jag kände såhär, men det är nog bland det värsta jag vet. Tycker inte mycket är roligt längre.
Skulle bara vilja börja om på ett nytt liv, flytta härifrån och börja om på nytt. Göra mina val och gå mina vägar.
Vet inte hur jag ska göra med skolan, allt med gymnasiet... vet ingenting. Måste reda ut den här röran med allting! Så jag kan leva livet och verkligen ta vara på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0