DAG 2

En vanlig dag.
Börjar med att jag går upp vid 7 och klär på mig, just nu sätter jag mig och ser på julkallendern medans jag äter frukost. Sedan går jag och borstar tänderna+ fixar mig. Sen går jag i skolan hela dagen och gör allt som man ska där. När jag kommer hem från skolan, tar jag någon frukt eller något och skyndar mig att byta om för att sedan åka till Kotten, Ginger i deras stall och fixa allt där+ att rida. Sen skyndar jag mig hem och gör allt med Quick Step +rider henne, i annat fall tar en promenad. Sen går jag in och äter något sedan sätter jag mig och pluggar.
Innan jag går och lägger mig tar jag oftast en dusch också. Så ser nästan alla mina dagar ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0