DAG 10

MIN KLASS

Min klass med ett ord= SPECIELL!
Haha ja jag går ju i 9C. Vi är väldigt speciella, haha ganska knäppa, knasiga, roliga, störda, snälla (ibland) osv. VI är i alla fall BÄST även om vi alla har våra mindre bra sidor... Men utan någon av oss så skulle vi inte vara 9C. Ja, alla bidrar med sin egna lilla speciella bit. Jag menar vad skulle klassen vara utan CALLES HÄRLIGA KOMMENTARER, JULIAS OCH LINNS SKRATTANFALL, OSCARS MISSTOLKNINGAR, MINA OCH SAGAS ALLTID "FATTAR NADA" OCH ALLT ANNAT?!
Haha allt är bara för bra alltså!

Något jag inte tycker är så jätteroligt är att vi inte umgås alla i klassen, tycker vi är ganska uppdelade i grupper och vi umgås aldrig allihoppa eller så. Men tycker om min underbara klass i alla fall! :)


Linns foto, hennes blogg hittar ni HÄR.



Ja visst är vi väl söta? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0