a magic trick

Min högsta önskan.
Skulle vilja ändra på hela mig. Mitt sätt att vara, det är min absoluta högsta önskan. Om jag fick välja så skulle jag ändra hela mig själv. Om jag vore en trollkarl skulle jag dra med mitt trollspö och önska mig en stor förändring.
Att hela tiden vara pinsam, göra bort sig, säga fel saker, göra fel, att inte vara "tacksam" och artig.
Jag kan inte tänka på vad jag borde säga/göra så att det blir bra, mitt stora handikapp!
Japp, det här är min svagaste punkt, i hela mig. Att jag aldrig kan lära mig att tänka till innan jag gör något. Jaja man lär sig väl någon gång får jag hoppas! :)
Tänker börja om mitt liv helt på nytt, tänker flytta, börja gymnasiet, göra saker jag tycker är kul, umgås mycket med vänner och leva livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0