15 December, 1 year ago

Jag kan inte förstå det, det var hela 1 år sedan jag fick dig exakt, i julklapp. Hela 1 år, det bästa året i hela mitt liv. Med både upp och ner gångar, men vi har alltid, alltid klarat allt tillsammans. Så mycket kärlek, så mycket skratt!
Allt vi har hunnit gjort under bara 1 år, är helt otroligt. Så många underbara bilder jag fått, så många sjukt bra minnen. Vi har klarat oss fint, vi 2.
Du kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta, du har tagigt den delen och kommer aldrig lämna tillbaka den.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, föralltid vi 2.
DU ÄR HELT ENKELT BÄST, MIN FINA ÖGONSTEN!!
Bilden är tagen för exakt ett år sedan, så mycket som hinner förändras, så mycket som hinner hända!
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0